mandag 1. juni 2015

Vår i min hage

Så var Mai 2015 historie.
Det har vært veldig travelt 
og selvfølgelig går det på bekostning av bloggen ;(
Har allikevel rukket og vært ute med kameraet så her kommer bilder fra VÅRHAGEN min
og det er som dere vil se, aurikkel, veiser/anemone og tulipan tid :D






























Perleblomst / Muscari
Jeg har både lyseblå og rosa Perleblomst i tillegg til denne blå. 
Bildene av de ble uklare så får se om jeg får vist de senere.






Stusset veldig over størrelsen på min gule Fritillaria
men så tok jeg en titt inni den :D




Fikk dessverre ikke ett bedre bilde av denne fylte skjønnheten.

























Da er jeg klar for Juni
og mange hage gleder både alene og sammen med andre hageglade venner.

Ha en flott dag :D















7 kommentarer:

  1. Fine bilder. Du har tidligere sommer enn jeg, selv om det er bare fire kilometer mellom hagene våre. Mine aurikler har ikke starta enda :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hagen min ligger i ei skråning helt nede ved havet og det tror jeg nok er grunnet til forskjellen i hagene våre.
      Men du vet den som venter på noe godt... :)

      Slett
  2. Mye vakkert i maihagen din

    SvarSlett
  3. Veldig fine bilder du tar!

    SvarSlett
    Svar
    1. Er ikke helt fornøyd med bildene. Det er vanskelig å få de hvite og blå fargene slik jeg ser de. De blir ofte uskarpe i tillegg. Jeg vil jo gjerne vise hvor flotte plantene er. Ett nytt kamera står høyt på ønskelista og imens blir det som det blir :) Men takk for fine ord :) :)

      Slett