tirsdag 11. juni 2013

Hagen til Else

Else er en virvelvind av ei dame.
Man rives lett med av hennes hagegede og det er en fryd og komme inn i hagen hennes :)
I går var jeg innom og selv om hun har mye igjen før det blir som hun har planlagt
 så er det allerede mye og gede seg over.


Else har brukt MYE stein i hagen.
Hun har bygd opp bed, støpt uteplass og trapp.
Jeg tror faktisk ikke det er NOE den dama ikke kan :D
Jeg misunner den evnen hun har til og svinge seg rundt og få ting gjort i en fei.


Det dukker opp ting man ikke forventer og finne i en hage
 som denne forblåste frøkna på tynne bein :D :D


Else sier at plantene sjelden får tid til og etablere seg skikkelig fordi hun flytter rundt på dem hele tiden.
Det synes ikke som de har tatt alvorlig skade spør du meg.


At hun bruker timesvis i hagen har jeg heller ingen problemer med og forstå.
I August har flere mulighet til og besøke hagen under " 1000 åpne hager "
og jeg anbefaler de som kan til og stikke innom.


I mens kan du få en titt her hos meg.
Jeg har også invitert meg selv litt seinere på sommeren så det kommerMER !!! 








Ha en fin dag













3 kommentarer:

  1. Skjønner godt at du trives i Elses hage. Så stilig den var. En kreativ kvinne skjønner jeg:)

    SvarSlett
  2. Så flott hage og så menge fine planter og blomster.
    Der kunne jeg helt klart ha kost meg også.
    Marit.

    SvarSlett
  3. Ja man vet aldri hva som venter. Hun gjør om på 1 2 3. Det som er sikkert er at det blir veldig bra :)

    SvarSlett