fredag 21. juni 2013

Beeezeee fredag

For en flott fredags morgen :) :)
Jeg har FRI og sola skinner !


Ute i hagen vrimler det av noen som ikke nyter i like rolig tempo som meg.


Humla jobber på spreng og det surrer i hele hagen.
DEILIG :)


Dette rosentreet ser ut til og være favoritten for tiden.
Hadde egentlig tenkt og fjerne det fordi det setter en vanvittig mengde med rotskudd
og ikke er det spesiellt pent heller.
Nå blir jeg litt usikker.


Mens de andre sloss om plass i rosentreet fikk denne Sibirertebusken helt for seg selv :)


Er ikke kvitt lauvmakken enda dessverre.
Den har nesten snauspist et kirsebærtre.
Blir litt sur ja.


Må bare skynde meg og glemme det og konsentrere meg om det som er bra.


Rhododendron hybrid "Catawbiense grandiflorum" blomstrer :) :)


Resten av dagen skal nytes !

Ha en fantastisk fin fredag ;)










1 kommentar: