søndag 12. mai 2013

Rica og Aurikler med knopper

I helga har vi vært i Narvik på fotball cup.
Ikke mye blomstrer der enda men fint har det vært allikevel :)


Vi overnattet på Rica hotell.
Et relativt nytt hotell. De åpnet dørene 1.mars 2012.
Det er et moderne hotell og ett av Nord-Norges høyeste bygg.


Ønsker slike til gangen :)


Selv om jeg ikke er så glad i blått synes jeg disse stolene er superfine.

Vel hjemme igjen bar det rett ut i hagen.


Det er litt frustrerende at vi ligger" litt etter" her i Nord-Norge.


Etter at vårblomstene er avblomstret lenger sør så kommer vi luntrende etter :D :D


Men okke som så står auriklene med knopper 
og jeg ligger på kne og ser etter om ikke noen skal åpne seg snart .
Vi tilbringer mye av sommeren med rompa i været vi som driver med hage :)


I drivhuset står nypriklete tomater, sitron timian og Kruspersille som jeg har fått av Bente med bloggen http://hage69n.blogspot.no/


Det er enda veldig RYDDIG i drivhuset.
Det eneste som har klart vanskjøtselen min er fiken treet.
Men med litt varme og vann har det skutt fart. 
Skal være flinkere i år. Synd og miste så mange planter pga latskap.

Ønsker dere en fin dag







3 kommentarer:

  1. Auriklene dine er kommet lenger enn her! Jeg har kun én liten uten knopp. Skjønner godt at du løp fort ut i hagen da du kom hjem! Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Nå får vi ei uke med både sol og regn og da kommer vårblomstene for fullt. Det skjer forandringer daglig nå.

    SvarSlett
  3. Ja vi går ei spennende tid i møte. Vil ikke være borte lenger enn nødvendig når det spretter i hagen :)

    SvarSlett