mandag 20. mai 2013

Noe mangler

Noe MANGLER i hagen min i år !!!!


Tulipaner


Det blir ekstra tydelig når man er innom blogger og de vakreste tulipaner vises stolt frem.


Noen bekymrer seg over om det er samme fargen som i katalogen


Jeg hadde blitt glad selv om den hadde vært GUL
(  en farge jeg prøver og styre litt unna for tiden men ting snur fort :) :)  )


Ser av bildene mine at 2010 var ett godt tulipan år


Nå er det opp til meg og la 2014 bli ett SUPERT tulipan år.
Har satt det på "to do" listen til høsten :)


Tror nok de blir rosa ;)

Ha en fin dag








2 kommentarer:

  1. Ja tulipaner er fine :-). Hos meg kommer det færre og færre for hvert år, så fornyelse må til. Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Hos meg kommer de bare opp første året. Vet ikke hva jeg gjør galt, men det har gjentatt seg i flere år. Kanskje et tema for hagelagsmøte?

    SvarSlett