lørdag 25. mai 2013

Anemone Nemorosa

Jeg stusset veldig da disse dukket opp i hagen.
Tenkte først det var ugress men valgte og gi de en sjanse og godt var nå det :D :D

Anemone nemorosa


" Green finger " eller tar jeg helt feil ?
Jeg er så langt fra en ekspert man kan komme og ble bare enda mer forvirret da jeg googlet den.


Denne var svakt grønn (lime) i midten  og lignet ikke helt den første.


Den siste var nesten helt hvit.
Lurer på om de er kommet fra ett hagebesøk jeg ;)
Skal legge Anemone Nemorosa på minnet. Skader ikke med flere i hagen.
Kanskje noen med blått øye om de er herdige nok.

Ha en fin dag






2 kommentarer:

  1. Green fingers har lengre grønne fingre enn den du har der. Jeg har både denne og green fingers. Mulig du har fått noe av dette her i fjor?

    SvarSlett
  2. Veit du etter den første forvirringa så kom æ tel og tenke på turen hos dæ men æ va ikkje sikker :D :D Har du navn på dæm ? E det samme alle tre ?

    SvarSlett