tirsdag 30. juli 2013

Feriedager

Jeg er så himla lat for tiden.
Bare det blir ferie så skal det jobbes både inne og ute var planen.
Så FEIL kan man ta.
 Jeg har ikke tatt ETT spadetak i hagen og inne er det ikke noe bedre.


Men vi har fått feiret bryllupsdagen :)
Med deilig mat, levende lys og vin ute ble det riktig så koselig.
Vi har hatt og har nydelig sommerdager for tiden.
Kanskje derfor man er så lat  :) :)


Ute i hagen går det også litt i slow motion.
På våren eksploderer det med nye blomster nesten hver dag.
Nå har det roet seg og det blomstrer litt nå og da :)


Min favoritt lilje slo ut i går.
Aner ikke hva den heter men dette er den eneste av mine som er rosa.
Den har allerede fått litt juling av en kar som ABSOLUTT skulle male litt på huset i dag.
Litt irritert ? Joda !!!!


Monarda  ( Fistulosa ? )
Har hatt Monarda før men denne var penere.
En nyyydelig lilla farge.


Her gleder man seg over alt :)


Kjempeverbena


Bonica
En skjønn rose.
Både like før den slår ut....





og i full blomst.


Mary Rose er fortsatt flott.
Rosene minner litt om peon på dette stadiet, store og fluffy :)

Ha en fin, fin sommer dag.



2 kommentarer:

  1. Så vakre blomster!
    Det er lov å være lat når sommeren endelig er her med varme og deilige dager. Noe annet ville jo vært litt bortkastet.
    Vi har ikke vært så altfor bortskjemte med godt sommervær de siste årene. (I hvertfall ikke her hvor jeg bor.)Så nå må det nytes!

    SvarSlett
  2. Nyt og kos deg. Sommeren er kort og snart er det høst. Jeg tar gjerne imot nellikfrø . Rydding i staudebedet står på programmet mitt, men først må et verandagelender males ferdig. Ha ei fortsatt lat uke :)

    SvarSlett