lørdag 6. juli 2013

Lørdags kos

I dag har jeg virkelig kosa meg :D
Dro til et hagesenter og endte  opp med ett par rosentre og to mørke cosmos.
Deretter stakk jeg innom " Mini Eden ", en ny butikk her i " byen ".
En flott butikk med romantisk preg.
Innehaveren er blomsterdekoratør og SELVFØLGELIG veldig opptatt av planter i tillegg til interiør :) :)


Kjøpte litt tau for og binde opp tomatene og ei rose :)


Syns de pynter fint opp i drivhuset.


Med på kjøpet fikk jeg den nydeligste peon.
Heldige meg :D :D :D


Jeg må stadig bort og se på den.
At noe kan være så vakkert :)
Håper den varer leeeeeenge !
Hjertet på veggen kommer fra samme butikk.


Senere på dagen fikk jeg trivelig hagebesøk av Bente med bloggen hage 69 grader nord
Alltid koselig med hagevenner som stikker innom :)

Ha ei flott helg dere








3 kommentarer:

  1. Hei
    Så koselige bilder. Det høres ut som en perfekt "godtebutikk" du besøkte i dag.
    Jammen blomstrer det frodig ved trappa (eller er det verandaen) din!
    Ha en fin søndag i morgen:)

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig hagebesøk. Det var inspirerende og jeg fikk gjort mye i min hage etterpå. Ha ei fin helg i hagen din.

    SvarSlett