torsdag 4. juli 2013

Rosa, lilla og litt til her hjemme.

Jeg fortsetter litt til med rosa og lilla som jo er hovedfargene her hos meg.


Iris sibirica " Ewen "
På navnelappen er denne rosa.
Litt skuffet for denne er da LILLA !


Ett til av samme.


Denne har jeg ingen navn på.




En til har slått ut og idag nappet jeg en med meg på " runden " :D :D



Aquilegia clementine salmon rose
Det er mulig noen begynner og bli litt utvannet.
Har flere av disse og de fleste av hagevennene tenker jeg etterhvert har fått den etter et besøk her :)
Fiiiiin








Sjefs katta Coca cola. 
Han hadde fått navn av barna der han kommer fra
og vi hadde ikke hjerte til og forandre det :D :D
Vi bruker bare Cola til daglig.
Cool type som begynner og trekke på åra. 

Fin dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar