lørdag 27. april 2013

Dager som går ifra deg

Enkelte uker er mer travle enn andre. Dette har vært en slik uke.
Skulle så gjerne ha brukt mer tid på hage men slik har det ikke blitt.


Da er det fint og få litt hjelp.
Det støpte gulvet i drivhuset har vært vanskelig og holde sånn nogenlunde rent.
Dette er det nå slutt på. Husbonden har nemlig svingt seg rundt og malt det.


OG FOR EN FORSKJELL !!!!
Det er fortsatt grått (etter eget ønske) men ikke en eneste vanndråpe trekker ned i gulvet lengre.
Her blir det lettere og holde reint enn inne i stua  :) :)
SUPERT !
Husbonden har til og med signert arbeidet med ett hjerte.
Klart man blir glad  :)


Snøen er nesten helt borte i hagen og det er fantastisk og se at det er liv.
Tror dette er en Meconopsis men klarer ikke og huske at jeg har plantet denne.
Men slik er det hvert år. jeg har ikke kontroll og det er like greitt.
Det blir mer spennende slik :)


Gutta i huset har støttet en god sak.
derfor kan jeg glede meg over tulipaner i huset.
Av og til får man både i pose og sekk  :)
Neste uke er det oppstart av "urte og kjøkkenhage" kurs
OG så avslutter vi med konfirmasjonen til "minsta".
Travelt ei uke til med andre ord.

Ha en fin dag.









2 kommentarer:

  1. Det blir nok mere fart i hagearbeidet nå som du er ferdig med konfirmasjonen . Drivhuset ble flott. Jeg har invitert deg til å lage et innlegg om humla til Anne på Moseplassens humlbloggaksjon :)

    SvarSlett
  2. Har nok vært i ett konfirmasjons vakum noen dager nå. Skal bli deilig og tenke på noe annet :)

    SvarSlett