onsdag 14. mai 2014

Vår i København

For noen dager siden hadde vi ei fantastisk langhelg i København
Turen ble bestilt i Januar
og ikke før samme dag som vi skulle dra slo det oss at vi ville komme til en feststemt by :) :)
Det hender det tar litt tid før man legger sammen en pluss en og får TO
Eurovision song contest 2014 + København = sant
Det ble med andre ord en ekstra bonus på denne turen
Mye musikk og masse glade mennesker :D
Men det beste var allikevel en god dose påfyll av vårstemning
og den fikk jeg inne på tivoliet i byen.
Jeg må bare dele det med dere :)









Denne kombinasjonen synes jeg var ekstra vakker












Mine planer om ett hav av tulipaner i egen hage endte opp med en liten klynge
 med hele åtte stk tulipaner :D :D :D
Så dette får bli mitt "tulipan" bidrag i år ;)

Ha en super vårdag
PS her har vi fått en dose snø IGJEN :(

1 kommentar:

  1. Så nydelige bilder! Når våren lar vente på seg i nord, er det godt å kunne reise den i møte. Nå kommer den snart hit også.

    SvarSlett