søndag 4. august 2013

Hage på Husøy i Senja


Husøy er ei perle av ei øy.
Det bor i underkant av 300 på øya og som dere sikkert ser er det fiske som er hovednæringa.
Det er også mitt barndomshjem
men denne gang dro jeg i hovedsak dit for og besøke Raymond og hagen hans.


Det er mye spennende i denne hagen.
Raymond har en god del pelargonier og fuchsia.
Krukker står på rekke og rad og det er MANGE av dem :)


Må innrømme jeg er glad det ikke er jeg som skal bære inn og ut hver vår og høst.
Det er vel bare en jobb man må ta når man er passelig " hagegal " :D :D

Pelargonium.
De er vakre der de står :)
Utallige variasjoner både i farger, fasong, størrelse og duft.
Ble betatt av flere og spesielt en med de mykeste blad du kan tenke deg :)










Hagen er ganske lun og endel av staudene, som jeg ikke trodde ville tåle det, står faktisk ute om vinteren.
Kanskje skulle jeg bli litt tøffere og teste litt ut.
Er ikke verre enn at jeg får bedre plass i bedene året etter :D :D






For at ikke innlegget skal bli så langt velger jeg og dele det opp i to deler.
Forhåpentligvis kommer neste del allerede i morgen :)

Fin kveld :)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar