søndag 18. august 2013

1000 åpne hager

Hageselskapet inviterte alle hage eiere til og åpne hagene sine for publikum idag 18.August.
Nå har jeg ikke hatt åpen hage selv men jeg tok turen til Elses hage.
En av de vakreste hagene her på Senja etter min mening.


Jeg har allerede laget et innlegg fra denne hagen tidligere i år.
I dag vil jeg bl.a vise noen av de mange sitteplassene i hagen.
Det finnes nemlig en mulighet til og sette seg og nyte hvor enn du er her
og nytes ja det skal det :)




Gamle sko som ikke lengre er i bruk er fine med noe grønt i ;)




Egen snekrede benker og bord.






Jeg kjenner ikke noen andre med bardisk i hagen :D


Man kan nesten ane at hage eieren er blomster dekoratør.


Det er mange plante arrangementer rundt om i hagen.


Søte kopper med sukkulenter.


Planter som lett kan overta bedet er plantet i krukker.
Fine samtidig som man har kontroll på de.


Rosene ble ikke mindre vakre i disse vasene :)


De som ønsket kunne handle både planter og annet til hage eller hjem.


Garasjen fungerer som verksted og butikk. 
Om bilen får plass ? Ja det er jeg sannelig ikke sikker på :D


Else er også blitt lykkelig eier av et drivhus i år.
Hage magasinene er allerede på plass :)



Både jeg og resten av de som stakk innom har hatt en fantastisk dag.
Velsignet med nydelig vær ble vi også.
Kan ikke bli bedre :)


Ha en fin Augustkveld alle sammen :)





2 kommentarer:

  1. Det var en veldig flott og innholdsrik hage. Nydelig :)

    SvarSlett
  2. Det var en nydelig have ! Takk for at du deler :)

    SvarSlett